Monday, May 2, 2011

Assalamualaikum ,

kebosanan hari minggu duk hostel 4 hari kesorangan
tak tau nak wat pape . terase teringin lak nak update blog :)

minggu nie sangat - sangat membusykan diri . ingatkan cutie 4 hari dapat study cause final pun nak dekat . tapi tup - tup lebih banyak maen - maen . biselah kan . suka cakap tak serupe bikin . cakap nak study tapi lain lak jadinye . hee .

dalam bosan - bosan sempat ag aku melayan novel 

 novel aku pinjam kat fila . saje je layan . tak sangke lak lekat leh layan cite nie sampai ending ! huhu
hanya tuhan je lah tahu , sekse gilerr aku bace novel nie . 
tiap kali bab sedeh . mesti leleh punya lah . kalu takung tuh mau 1 baldi air mate aku kua . ahaha
seyes . tak tipu punya . penat layan cite nie sampai mata aku pun dah macam bukan mata . lebab semacam sebab menangis punya pasal . ahaha . tak bole bla kan . 
tapi cite nie memang terbaek . tak caye . ce try bace . gua tak tipu punya . ngeee

No comments:

Post a Comment