Sunday, February 20, 2011

the end ?





sampai sini kebahagian aku 
semuanye sudah berakhir . segale memories , kegembiraan , pahit manis bersame si dia hanya mampu bertahan sementare sahaja . ape yang ku idamkan hubungan yang kekal lame tidak menjadi . kadang - kadang aku merasakan banyak pahit dari manis . aku tidak lah sekuat mane untuk menjadi perempuan yang tabah . kerap juga menitiskan air mate . itu menjadi perkare bise . perasaan perempuan mane yang tidak terase bile kte rase didua kan oleh orang yang kita sayang . bagi dea itu hanyelah kawan . tapi perlu ke melebihkan exgf dari diri ini ? mane lah hati  nie xtrase . sometimes . aku sedar . aku xdapat masuk dunie dea . sorry dear . aku xdapat jadi yang terbaek tuk dea . aku xdapat mjadi peneman susah senang dea . ilovehimsodamnmuch . tp relationship wif him makin lame makin jauh aku rasekan . myb nie keputusan yang tepat untuk hbungan nie . semue nie penuh dengan kekeliruan . penuh dengan tande tanye! hmmm :'(


thanks penah bahagiakan i .
happy sangat2 bile bsame u .
sorry xdapat jadi terbaek tuk u .
be happy :)


No comments:

Post a Comment