Sunday, April 17, 2011

Diari Survey camp :)

<3 KENANGAN TERINDAH <3

10.4.2011 
bertolak pukul 7.30 pagi dari hostel gerak gi melake . kami dgambarkan tempat tinggal yang best . tapi . hurmm . laen lak jadi . hoho . tak seindah yang dkata . huhu .
kteowg dapat 1 bilik bkatil quenn kene kongsi 14 orang . memang kene merempat la kan . 
first nyate jep dah menakutkan . kteowg tido kat ruang tamu . tido atas simen jep . tanpe alas ape2 .
aku dikejutkan kul 4 pagi dengan katak ! eewwwww !punye la geli . tak jadi aku tido .
aku dapat tau katak tu  lalu atas kepale aku n kawan2 aku . hanye allah jep tau perasaan aku time tuh .
eeuuuuwww . sumpah geli nokk ~!



nie la group 5 yang terbaek ! :)
we as 1 family . walaupun kecian kat ayen kene wat sorang plan tekimetri .
sorry ayen ~



picca wif my sweetheart assiyah hazih .
tak leh jauh ngan pisah ngan dea . walaupun kte kat kem asyik btengkar jep .
tak sehaluan cuz dua-dua nak menang ! haha .
dea memang terbaek dhatiku . ecehceh . ahaha





wif Ida & adira


wif myra idora :)
\



terbaek dari kami ~ hehe


kem ukur DDA sem 1 ( ukur 1 )



wif panjang 0r kamarul a.k.a akak kay@kamariah . ahaha
lepak ngan dea tak sah tak gelak . haha . 
mulut dea tak leh diam n his nice person babes :)



10 - 14 . APRIL . 2011


BBQ :)

ini lah the best memories kem ukur 1 . memang terbaek . rase windu lak kat tempat tuh . huhu
kenangan kulit jadi gelap , kenangan penat , kenangan kene mengukur tengah - tengah panas , dan kem nie merapatkan kami budak civil engineering :)




Kat kem ini jugak menjadi kenangan aku ngan Fila ! 
gado ngan dea punye pasal sampai phone kami berdua kene masuk air pantai and wosak ! huhu
hancur berkecai phone aku ngn dea . haihh . sedeh ouh .
tapi sokay aku puas cuz dua - dua phone wosak tak leh nak idup . 
padan muka kan . ahaha .
weyh fila ! aku tunggu iphone 4 dari kaw aw . hee :)




P.S : KAMI AKAN KEMBALI UNTUK KEM UKUR 2 < SEM 3 >
TAK SABAR NOKK :)
AND HITAM KAN KULIT AG . 
OHHHHHHH ! NOOOOOOOOOO !!!!!!

No comments:

Post a Comment