Monday, April 18, 2011

what thee ????

Aku Amat amat tak faham dengan sowang gurlz nie . haihh ~
Apelah masalah dea ngan aku pun aku xpaham . setiap kali nampak aku mesti kalu boleh nak tenung aku seboleh boleh nye . kalu takat nak pandang jep tak ape . nie siap wat muka ag . memang macam sial kan . 
acuatly minah nie new gurlzfriend my past . huhu . what eva !!! boriing#$%*~~
tapi pe masalah dea . mereng ape ?! ahaha . ciannyee . :( 
 ingat aku nk rampas sangat bf dea peh .
memang tak la kan . eeeuuuuuu (!)
ups ! myb dea rase dea hot sangat kutt nak pandang serong kat orang 
ouhh yeahh ~ ko kan cantek . cantek sangat sangat kan .
. ADE LAK AKU KISAH ! kann :D

yang aku rase funny gilerr . bukan takat aku jep menyampah ngan minah nie . 
Rupe - rupenye semua membe aku pun menyampah ngan dea . haha
lawak doe . nampak sangat buwuk prangai kaw babes . ish ish . 
pe masalah ngan kaw sampai membe - membe aku pun kaw nak wat masalah .
you are wrong babes :)
hey babes . kaw da dapat pe kaw nak kan . so0 kalu tak nak bf ko lari . laen kali ikat dea ketat - ketat kay . hahaha . lucu yaa ~ 

kenape perlu gado sebab laki yups ? tak paham aku . hurmm

p.s : selagi aku leh diam . aku diam . tapi jangan sampai 1 tahap kesabaran aku hilang . muka kaw yang cantek sangat tu kan menjadi lebih cantek hasil tangan aku  :)


No comments:

Post a Comment